۳ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان خبر داد؛

برگزاری رویداد گفتمانی «حرکت» در استان گیلان

برگزاری رویداد گفتمانی «حرکت» در استان گیلان

رشت- دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری رویداد گفتمانی «حرکت» در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مجتبی پور یوسفی بعد از ظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رویداد گفتمانی حرکت در استان گیلان اظهار کرد: این رویداد با حضور جمعی منتخب از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان گیلان در روزهای ۴ لغایت ۶ مهر ماه برگزار خواهد شد.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به مأموریت این نهاد در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه تحقق حرکت عمومی و تشکیل و توانمندسازی حلقه‌های میانی گفت: دوره گفتمانی حرکت با هدف توانمندسازی فعالان فرهنگی اجتماعی و تقویت فعالیت‌های ایشان متناسب با گام دوم انقلاب برگزار می‌گردد.

پوریوسفی با تاکید بر اینکه باید فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تغییر مدل داده و با دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب همسان سازی شود افزود: شناسایی ظرفیت‌های جدید و همچنین تقویت ظرفیت‌های موجود در حوزه فرهنگی و اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری رویداد حرکت است.

وی تصریح کرد: نحوه و طراحی عملیات‌های فرهنگی جریان‌ساز، چگونگی راهبری فعالیت‌های فرهنگی مؤثر، معرفی الگوهای مردمی عملیات‌های فرهنگی مؤثری و جریان‌ساز و بررسی راهبرد فرهنگی در گام دوم انقلاب از جمله سرفصل‌های برگزاری رویداد گفتمانی «حرکت» است.

کد خبر 6235161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha